استاندار زنجان با بیان اینکه حجاب مانع و محدودیت نیست گفت: در این کشور دختران می‌توانند با حفظ پوشش عفاف به مقاطع بالاتر برسند زیرا ما شاهد این هستیم که بسیاری از ورزشکاران، دانشمندان، جراحان و متفکران این کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ، محسن افشار چی ظهر روز شنبه در آیین زنگ مهر در مدرسه دخترانه تلاش ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: بعد از دوسال کرونا امیدوارم این بازگشایی برای همه پر خیر و برکت باشد و شاهد حضور همه دانش آموزان در مدارس باشیم.

وی افزود: هیچ ضمانتی وجود ندارد که در میان شما دانش آموزان استعدادهای مانند ابوعلی سینا، شهید شهریاری نباشد، قطعاً در میان شما دانش آموزان استعدادهای بزرگی وجود دارد و و باید نسبت به استعداد خود و شکوفا کردن آنها حساس باشید.

استاندار زنجان بیان کرد: بزرگترین کفران نعمت برای شخص این است که از استعداد خود باخبر باشد و برای شکوفایی آن و عدم استفاده از آن تلاش نکند.

افشارچی افزود: قطعاً در میان شما دانش‌آموزان، دانشمندان و عالمان بالقوه زیادی وجود دارد و خود هستید که باید نسبت به داشته های خود حساسیت و احساس مسئولیت داشته باشید.

وی با بیان این که انجام دادن کار درست همواره با سختی همراه است بیان کرد: اگر فکر کنید که می‌توانید کار درست را به آسانی و تنبلی کردن انجام داد قطعا امکان پذیر نیست و باید با مطالعه و گذاشتن انرژی زیاد برای رسیدن به آرزوی که در حوزه تحصیلی دارید آن را انجام دهید.

این مسئول با بیان اینکه حجاب مانع و محدودیت نیست اظهار کرد: در این کشور دختران می‌توانند با حفظ پوشش عفاف به مقاطع بالاتر برسند زیرا ما شاهد این هستیم که بسیاری از ورزشکاران، دانشمندان، جراحان و متفکران این کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.

افشارچی خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید قدر داشته های خود را بدانند و از آن به بهترین نحو استفاده کنند، در کنار اینکه برای جسم خود ارزش قائل هستند برای تهذیب نفس خود نیز تلاش کنید.