حجاب مانع و محدودیت فعالیت دختران نیست

استاندار زنجان با بیان اینکه حجاب مانع و محدودیت نیست گفت: در این کشور دختران می‌توانند با حفظ پوشش عفاف به مقاطع بالاتر برسند زیرا ما شاهد این هستیم که بسیاری از ورزشکاران، دانشمندان، جراحان و متفکران این کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ، محسن افشار چی ظهر روز شنبه در آیین زنگ مهر در مدرسه دخترانه تلاش ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: بعد از دوسال کرونا امیدوارم این بازگشایی برای همه پر خیر و برکت باشد و شاهد حضور همه دانش آموزان در مدارس باشیم.

وی افزود: هیچ ضمانتی وجود ندارد که در میان شما دانش آموزان استعدادهای مانند ابوعلی سینا، شهید شهریاری نباشد، قطعاً در میان شما دانش آموزان استعدادهای بزرگی وجود دارد و و باید نسبت به استعداد خود و شکوفا کردن آنها حساس باشید.

استاندار زنجان بیان کرد: بزرگترین کفران نعمت برای شخص این است که از استعداد خود باخبر باشد و برای شکوفایی آن و عدم استفاده از آن تلاش نکند.

افشارچی افزود: قطعاً در میان شما دانش‌آموزان، دانشمندان و عالمان بالقوه زیادی وجود دارد و خود هستید که باید نسبت به داشته های خود حساسیت و احساس مسئولیت داشته باشید.

وی با بیان این که انجام دادن کار درست همواره با سختی همراه است بیان کرد: اگر فکر کنید که می‌توانید کار درست را به آسانی و تنبلی کردن انجام داد قطعا امکان پذیر نیست و باید با مطالعه و گذاشتن انرژی زیاد برای رسیدن به آرزوی که در حوزه تحصیلی دارید آن را انجام دهید.

این مسئول با بیان اینکه حجاب مانع و محدودیت نیست اظهار کرد: در این کشور دختران می‌توانند با حفظ پوشش عفاف به مقاطع بالاتر برسند زیرا ما شاهد این هستیم که بسیاری از ورزشکاران، دانشمندان، جراحان و متفکران این کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.

افشارچی خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید قدر داشته های خود را بدانند و از آن به بهترین نحو استفاده کنند، در کنار اینکه برای جسم خود ارزش قائل هستند برای تهذیب نفس خود نیز تلاش کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha