فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه از نجات جان یک شهروند گرفتار در آتش توسط یکی از افسران نیروی این شهرستان خبر داد و گفت: این مامور فداکار مصدوم شده و اکنون در بیمارستان به سر می برد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ علی اسفندیاری، گفت: در پی اعلام یک فقره آتش‌ سوزی منزل در روستای وکیل‌ آباد به ۱۱۰، بلافاصله واحد گشت انتظامی این منطقه به سرپرستی فرمانده پاسگاه به محل حادثه اعزام می‌ شوند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که یک باب منزل مسکونی به‌ دلیل ترکیدن گاز پیک‌ نیکی دچار آتش‌ سوزی شدید و صاحبخانه در منزل محبوس شده و به سبب گسترش آتش، امکان خروج او از میان شعله‌ های آتش امکان‌ پذیر نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه؛ بیان کرد: بلافاصله ستوان یکم جواد خالویی، فرمانده پاسگاه با رشادت و از خودگذشتگی برای نجات فرد گرفتار در آتش، وارد منزل شد و توانست این شخص را به خارج از منزل انتقال دهد، که خودش از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده و همراه با فرد مصدوم راهی بیمارستان شد.

این افسر شجاع که برای تکمیل روند مداوا به بیمارستانی در کرمان منتقل شده است، درباره این حادثه گفت: با توجه به اینکه میزان استفاده اهالی شهرستان ارزوئیه و روستاهای اطراف از سیلندرهای گاز مایع زیاد است، بلافاصله پس از اعلام خبر وقوع آتش‌ سوزی، خود را جای شهروند حادثه‌ دیده تصور کردم و با تیم گشت انتظامی که عازم محل حادثه بود همراه شدم.

وی در ادامه گفت: پس از اینکه وارد کوچه و محله وقوع حادثه شدیم، از همان دور با دیدن شعله‌ های آتش متوجه شدت آتش‌ سوزی شدم و وقتی که به محل رسیدم و از همسایگان شنیدم صاحبخانه گرفتار شعله‌ های آتش است، یک لحظه فقط به نجات او فکر کردم و به دل آتش زدم و خوشحالم که حضور به موقع ما از حادثه دلخراش یا مرگ این فرد جلوگیری کرد.