تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

استاندار کرمان در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کرمان، گفت: مجموعه فراجا و فرماندهی انتظامی استان کرمان در همه حوادث و شرایط در استان کاملا همراه با مردم و در خدمت مردم هستند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کرمان،با تبریک و گرامیداشت هفته فراجا از خدمات نیروهای انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه قدردانی کرد و گفت: پاداش زحمات این نیروها، با حق تعالی خواهد بود، اما وظیفه ماست که از این خدمات قدردانی کنیم.

وی افزود: مجموعه فراجا و فرماندهی انتظامی استان کرمان کاملا همراه با مدیران اجرایی استان در خدمت مردم هستند.

استاندار کرمان ادامه داد: مهمترین اتفاق چند ماه گذشته، سیل اخیر بود، که نیروی انتظامی در کنار سپاه و ارتش و دیگر مجموعه‌ ها، بخشی از مسؤلیت خدمت رسانی را به عهده گرفتند و فراتر از وظیفه ذاتی خود به کمک مردم آمدند.

دکتر فداکار افزود: دشمن در حوادث اخیر برنامه‌ ریزی گسترده‌ ای انجام داده بود که با لطف الهی، بصیرت مردم و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، این فتنه بزرگ از ملت شریف ایران دور شد.

وی اظهار کرد: دشمن سال‌ ها در مناطق و لایه‌ های مختلف با تحریک قومیت‌ ها و سازماندهی اشرار و گروه‌ های مشابه، برنامه‌ ریزی داشته، که به لطف الهی این فتنه از کشور ما دور شد و زحمت عزیزان انتظامی در میدان ستودنی است.

مردمی بودن، دلسوز، مهربانی و اقتدار، از ویژگی‌ های نیروهای انتظامی

حجت‌ الاسلام حسن علیدادی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در کرمان؛ مردمی بودن، دلسوز، مهربانی و اقتدار را از ویژگی‌ های نیروهای انتظامی برشمرد و گفت: حمایت مردم از نیروهای انتظامی بهترین سند برای این افتخار است.‌
وی ادامه داد: نیروهای انتظامی همه همت خود را گذاشته‌ اند، تا آسیبی به خواهران و برادرانی که نقشی در حوادث اخیر نداشتند، وارد نشود و با اینکه خودش مورد هجمه قرار گرفتند، سعی کردند خسارت به بیت‌المال و مردم به حداقل برسد.
امام جمعه کرمان گفت: موضع مقتدرانه نیروی انتظامی همراه با مردمی بودن آنها موجب شد که در جریان حوادث اخیر، استان کرمان کمترین خسارت را داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: مهربانی نیروی انتظامی در حوادث اخیر اجازه نمی‌ داد از آسیب‌ ها و خسارت‌ های خود کم کند و به مردم آسیب وارد شود و در ادامه با تلاش‌ های این نیروی مقتدر، ایراد خسارت به بیت المال، مردم و بخش دولتی به حداقل خود رسید.


وی افزود: نیروی انتظامی در دل مردم جای دارد و حمایت مردم از این نیرو در حوادث و اغتشاشات اخیر، بزرگترین سند برای مردمی بودن نیروی انتظامی است.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیداد سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نیروی انتظامی، نیرویی مردمی، دلسوز، مهربان و مقتدر است. با همت نیروی انتظامی شاهد کمترین خسارت و اغتشاش در استان کرمان بودیم.


آقای فداکار استاندار هم در این مراسم با تشکر از مسولیت شناسی نیروی انتظامی در حوزه های مختلف گفت با همت این نیرو و بصیرت مردم ، فتنه از کشور دور شده است.

جانفشانی های نیروی انتظامی برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند

رئیس کل دادگستری استان کرمان نیزبا اشاره به رویکرد مقتدرانه همراه با رافت نیروی انتظامی در حوادث و اغتشاشات اخیر به ویژه سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان، تصریح کرد: مردم نیز به خوبی حمایت خود از سبزپوشان انتظامی را به نمایش گذاشته‌ اند و این مهم، ارزش والایی به شمار می‌ رود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی افزود: در شرایطی که دشمنان اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی را نشانه گرفته‌ اند، همه اقشار مردم و سازمان‌ ها دست به دست هم دادند و از این فتنه جدید دشمنان قسم خورده اسلام و ایران گذر کردند و جانفشانی‌ های نیروهای انتظامی در خنثی کردن این توطئه‌ ها در حافظه تاریخی ایرانیان برای همیشه ماندگار خواهد بود.