تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

دادستان کل کشور جهت شرکت در آئین تودیع و معارفه دادستان کرمان، شامگاه امشب با استقبال رئیس کل دادگستری استان کرمان و سایر مسئولین وارد فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری؛ با استقبال حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان، اعضای شورای قضایی و شورای تامین استان به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه دادستان های سابق و جدید کرمان از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد دیار کریمان شد.

وی در بدو ورود به دیار کریمان، با همراهی رئیس کل دادگستری استان کرمان و اعضای شورای قضایی و تامین استان، در نخستین لحظات ورود به گلزار شهدای کرمان رفت ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا به مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش ادای احترام کرد، همچنین گفت و گو با مردم و خبرنگاران از دیگر برنامه های دادستان کل کشور در گلزار شهدای کرمان بود.

گفتنی است‌؛ دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شرکت در شورای قضایی استان و حضور در نشست شورای تامین استان از برنامه های حجت الاسلام و المسلمین منتطری در کرمان خواهد بود.

وی همچنین در این سفر با قضات شهر کرمان دیدار خواهد کرد و در ادامه سفر خود از برخی سازمان های وابسته به دستگاه قضایی بازدید خواهد نمود.