تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری فردی که سال گذشته در پی نزاع و درگیری با سلاح گرم یک شهروند را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ رضا فیروزبخت، گفت: قاتل مسلحی که پارسال در نتیجه نزاع و درگیری، اقدام به قتل یک شهروند عنبرآبادی کرده بود، دستگیر شد.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان عنبرآباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و درگیری مسلحانه چند ساعته با قاتل فراری در ارتفاعات، موفق به دستگیری وی شدند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد، تصریح کرد: این قاتل مسلح، پارسال در نتیجه نزاع و درگیری، اقدام به قتل یک شهروند عنبرآبادی با سلاح گرم کرده بود و پس از آن متواری شده بود.

سرهنگ فیروزبخت بیان کرد: در نهایت با تدابیر اطلاعاتی قاتل در ارتفاعات شهرستان شناسایی و پس از دیگری مسلحانه این قاتل دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

وی خاطرنشان کرد: از محل اختفای متهم دستگیر شده، ۲ قبضه سلاح و مقادیری مهمات کشف شد و متهم پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی، با بیان اینکه وجود سلاح‌ های غیر مجاز موجب بروز مشکلات فراوانی می‌ شود و در این خصوص طرح‌ های زیادی برای جمع آوری این سلاح‌ ها انجام شده است، از بزرگان طوایف و ریش سفیدان شهرستان درخواست کرد: فرهنگ سازی لازم در راستای تحویل سلاح‌ های غیر مجاز را در شهرستان انجام دهند، تا شاهد بروز چنین مواردی نباشیم.