مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از رقابت ۸۱۹ تیم روستایی متشکل از ۹ هزار و ۸۲۸ ورزشکار در مسابقات جام پرچم روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ میثم پاریزی گفت: مسابقات جام پرچم در کرمان ، پهناور ترین استان کشور با حضور ۸۱۹ تیم از روستاهای مختلف این استان در حال برگزایست که ۶۶۶ تیم در بخش پسران و ۱۵۳ تیم در بخش دختران با هم رقابت می کنند.

ویو به برگزاری مسابقات مینی فوتبال دختران و پسران روستایی اشاره و بیان کرد: حضور جامعه روستایی در فعالیت های ورزشی به ویژه در رشته پر طرفدار فوتبال علاوه بر ایجاد شور، نشاط و شادابی، با هدف اصلی استعدادیابی و حضور فرزندان مستعد روستایی در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای در سراسر کشور به همت دفتر روستایی وزارت ورزش و جوانان و همکاری فدراسیون های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و ورزش های همگانی یرنامه ریزی شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون در جریان مسابقات مینی فوتبال دختران و پسران روستاییِ جام پرچم در بعضی شهرستان ها، تیم منتخب مشخص شده است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ۱۵ الی ۱۸ آذر ماه شهرستان جیرفت میزبان مسابقات قهرمانی استان بخش پسران و شهرستان عنبر آباد میزبان مسابقات قهرمانی استان بخش دختران است، که تیم های برتر در مسابقات کشوری حضور می یابند.