در سفر استاندار کرمان به شهرستان رفسنجان، عملیات اجرایی و افتتاح چندین طرح ورزشی فرهنگی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عصر ۱۰ آذر ماه با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و مصطفی آیت‌ الهی موسوی معاون عمرانی استاندار به شهرستان رفسنجان، عملیات اجرایی احداث طرح های ورزشی سالن چند منظوره شهیدان حیدری‌ زاده ، سالن زورخانه، خانه کاراته زمین تنیس خاکی، دیواره صخره نوردی، پیست اسکیت، پیست دو و میدانی، زمین بسکتبال، زمین پرتاب ویژه جانبازان و زمین پارکور آغاز شد.

همچنین یک طرح عمران شهری شامل خیابان المپیک در رفسنجان کلنگ زنی شد.

برآورد اعتبار احداث طرح های مذکور حدود ۸۵ میلیارد تومان است.

در ادامه سفر استاندار کرمان به رفسنجان، جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور استاندار کرمان، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن آمفی تئاتر فرمانداری برگزار شد.


در این جلسه ابتدا فرماندار و امام جمعه رفسنجان به بیان مشکلات رفسنجان پرداخته و در ادامه روسای ادارات آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بیمه سلامت، راه و شهرسازی، انجمن کار آفرینی و چند نفر از سرمایه گذاران مشکلات خاص اداره و طرح های خود را مطرح و در ادامه راهکارهایی ارائه شد.

محمدمهدی فداکار همچنین در جلسه‌ ای که با حضور مسئولین شهرستان رفسنجان برای بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان برگزار شد، حضور پیدا کرد و ضمن شنیدن مشکلات کشاورزان قول بررسی و حل مسائل مربوطه را داد.

در ادامه با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان، سالن تولید مرغ تخم‌گذار کاملا مکانیزه شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

گفتنی است، اعتبار ساخت و راه‌ اندازی این طرح حدود ۱۰ میلیارد تومان است و ۱۲ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده‌ اند.


آئین افتتاحیه فاز ۲ مرغداری شهر آبادی با حضور استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان واقع در جاده نوق شهرستان رفسنجان برگزار شد.