رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه سفر خود به شهرستان سیرجان، گفت: بر اساس سیاست گذاری قضایی انجام شده در استان، میانگین ابلاغ الکترونیک تا پایان سالجاری باید به ۹۵ درصد افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست بررسی عملکرد کارکنان اداری و قضایی شهرستان سیرجان، از زحمات همکاران اداری و قضایی این شهرستان تقدیر و اظهار کرد: این شهرستان یکی از شهرستان های مهم و استراتژیک در استان کرمان است.

وی ادامه داد: در دور اول سفرهای شهرستانی آشنایی با مسئولان و همکاران انجام شد و در دور دوم، به بررسی عملکردها و تحلیل آمار شعب پرداخته خواهد شد.

رئیس دادگستری استان کرمان بیان کرد: در گزارشات تحلیلی شعب، جایگاه و رتبه هر شعبه با شعب همتراز آن مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی بر بررسی نقش هر شعبه در اجرای سیاست های قوه قضاییه نیز تاکید کرد و ادامه داد: علاوه بر عملکرد آماری شعب، باید میزان ترویج صلح و سازش، استفاده از پابند الکترونیک، کاهش جمعیت کیفری زندان ها، استفاده از مجازات های جایگزین حبس و …. نیز مورد سنجش قرار گیرد و امتیازاتی به عملکرد شعب در این حوزه ها اختصاص داده شود.

وی بر ورود اطلاعات صحیح در سامانه های الکترونیک و نظارت بر عملکردها تاکید اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست گذاری قضایی انجام شده در استان کرمان، میانگین ابلاغ الکترونیک تا پایان سالجاری باید به ۹۵ درصد افزایش یابد.