استاندار کرمان در گردهمایی رهروان خدمت و ولایت گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بنیانگذار دیپلماسی جهادی و انقلابی و ارتش بین‌ المللی مقاومت بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز سه‌ شنبه ۱۳ دی ماه در گردهمایی "رهروان خدمت و مقاومت" که در محل مصلای امام علی(ع) کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: سخت‌ ترین روز برای مردم کرمان بعد از ارتحال امام خمینی(ره)، ۱۳ دی ماه بود که خبر شهادت سردار دل‌ ها را شنیدند.


وی افزود: مردم کرمان از سال ۵۹ تا ۷۰ با حاج قاسم زندگی کرده بودند و جگر گوشه‌ های خود را به ایشان سپرده بودند و به او اطمینان داشتند.


استاندار کرمان ادامه داد: علاقه طولانی مردم کرمان و سردار سلیمانی ایجاد شده بود؛ که همیشه مشکلات خود را با او مطرح می‌ کردند تا برایشان گره‌ گشایی کند.


فداکار در بیان ویژگی‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: او بنیان‌ گذار دیپلماسی جهادی و انقلابی بود که تا حالا وجود نداشت.

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی، ارتش بین‌ المللی مقاومت را بنیان نهاد و همه اینها در سایه اخلاص شهید شکل گرفت.


استاندار کرمان اظهار داشت: سردار سلیمانی ضمن اینکه فرمانده نظامی باتدبیری بود، دیپلمات برجسته‌ ای داشت و انسان عاطفی بزرگی بود.


شایان ذکر است؛ گردهمایی"رهروان خدمت و مقاومت" از سری برنامه‌ های بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی است، که در محل مصلای امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می‌ شود.

استانداری کرمان