مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، از حمایت تشکل‌ های مردم نهاد از بیماران در حوزه‌ های اسکان و حمایت از خانواده های آنان تشکر کرد و تشکل‌ های مردم نهاد را بازوان توانمند اجرایی دولت دانست. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نشست تخصصی تشکل‌ های مردم نهاد حوزه بهداشت و درمان استان کرمان با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری، مدیر کل بهزیستی استان و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، جمعیت هلال احمر، مدیران عامل و نمایندگان تشکل‌ های حوزه بهداشت و درمان استان برگزار شد.

کوروش احمد یوسفی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، از حمایت تشکل‌ های مردم نهاد از بیماران در حوزه‌ های اسکان و حمایت از خانواده های آنان تشکر کرد و تشکل‌ های مردم نهاد را بازوان توانمند اجرایی دولت دانست.


وی بر توازن ارائه خدمات بهداشت و درمان با توجه به گستردگی جمعیت استان تاکید و حمایت استانداری از حضور خیرین در حوزه سلامت به ویژه در جنوب استان را اعلام کرد.


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان افزود: برای ارتقای خدمات بهداشتی در جنوب استان کرمان نیازمند حضور خیرین و شکیبایی در پیگیری تا حصول نتیجه مطلوب هستیم و تشکل ها مطالبه‌ گری حوزه بهداشت و درمان را با جدیت ادامه دهند.


شایان ذکر است؛ در این جلسه که با هدف شناسایی و ارائه راهکار برون رفت در خصوص مسائل بهداشت و درمان استان بود، نمایندگان تشکل‌ ها پس از ارائه گزارش نسبت به بحث و تبادل نظر در خصوص وضعیت جامعه هدف پرداختند.


دکتر حسیبی نماینده دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در خصوص وضعیت دارو، قیمت و نحوه توزیع دارو در شهر کرمان گزارشی ارائه داد و طبق دستور مدیرکل امور اجتماعی حل مشکلات دارو در جلسه شورای سلامت استان مطرح خواهد شد تا در کل استان پیگیری شود.