مسؤول تیم پزشکی اردوی جهادی سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: گروه پزشکان خادمیاران رضوی با همکاری سپاه ثارالله استان کرمان به مدت ۳ روز به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر جهت انجام خدمات درمانی رایگان به مردم شهرستان ریگان به این منطقه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین ساویس گفت: این تیم پزشکی به همت کانون سلامت خادمیاران رضوی استان کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان و گروه جهادی امام جعفر صادق(ع) در شهرستان ریگان و سایر مناطق محروم این شهرستان استقرار یافته است.

وی ابراز کرد: این تیم پزشکی شامل ۴۰ نفر کادر درمانی شامل؛ پزشکان متخصص و فوق تخصص، چشم‌ پزشک، دندانپزشک، روانشناس و مشاوره جراح به مدت ۳ روز در شهرستان ریگان به مردم خدمات‌ رسانی می‌ کنند و تاکنون در این طرح بیش از ۲ هزار نفر به‌ صورت رایگان ویزیت شدند و خدمات پزشکی و دندانپزشکی دریافت کردند.

مسئول کانون خدمت رضوی ریگان نیز ضمن قدردانی از حضور تیم پزشکی در این شهرستان افزود: ریگان یکی از شهرستان‌ های کمتر توسعه یافته استان کرمان است و به حمایت جدی خیران نیاز دارد.

علی فرامرزی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌ هایی که توسط خادمیاران کانون سلامت در حوزه تخصصی انجام می‌ شود، شناسایی و درمان خانواده‌ های نیازمند و ارائه خدمات درمانی به آنان است.

مسول کانون خدمت رضوی ریگان نیز ابراز داشت: با توجه به بعد مسافت ریگان تا شهرستان بم و مرکز استان و کم توسعگی این شهرستان می طلبد؛ مسئولان در این زمینه برای مردم فعالیت بیشتری انجام دهند.

علی فرامرزی خاطرنشان کرد: مردمان محروم شهرستان ریگان از بیمارستان برخوردارند, اما به علت نبود پزشک مجبورند صدها کیلومتر تا مرکز استان را حتی برای یک بیماری ساده طی کنند.