معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: مرکز مشاوره و رهگیری شغلی برای اولین بار در سپاه ثارالله استان کرمان با حضور معاون آموزش اداره کل فنی حرفه استان کرمان و معاون همانگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت دهه فجر کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ پاسدار احمد مرادی زاده اظهار کرد: با همکاری مراکز فنی و حرفه ای در استان و شهرستان مهارت آموزی سربازان وظیفه انجام شده است.

وی افزود: اجرای مهارت آموزی احتیاج به زیر ساختهایی دارد که به مرور زمان در ستادهای نیروهای مسلح پیگیری می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از زیرساختهایی که نیاز آن احساس می شد، افتتاح مرکز مشاوره و رهگیری شغلی برای سربازان وظیفه بود که امروز به لطف خدا در ستاد سپاه ثارالله افتتاح شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، خاطر نشان کرد: سرباز به محض ورود به این ستاد و معرفی پس از آموزش به مرکز مشاوره مراجعه وضعیت شغلی خود و علاقه مندی هایی را که دارد ثبت می کند و در مسیر آموزش قرار می گیرد، که انشاء الله همراه با اتمام سربازی و دریافت کارت پایان خدمت گواهی نامه آموزش شغلی را هم دریافت کند.

معاون آموزش اداره کل فنی حرفه استان کرمان در این رابطه اظهار کرد: با همکاری سپاه ثارالله استان کرمان مرکز مشاوره و رهگیری شغلی برای اولین بار در سپاه ثارالله در استان و به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

افشین شهرکی افزود: در این مرکز مشاور شغلی، سربازان در آینده با راهنمایی کارشناسی می توانند شغل آینده خود را انتخاب کنند و در مسیر آینده شغلی موفق باشند.

وی خاطر نشان کرد: تعهداتی که قرارگاه مهارت آموزی در سپاه استان داشته ۲۰۱۸ آموزش داشته که تا به امروز صد در صد تحقق پیدا کرده است که جای بسی خوشحالی دارد.

بسیج کرمان