به مناسبت دهه فجر؛ کلینیک خدمات در منزل بیماران سرطانی مرکز جامع پیشگیری و درمان بیماری‌های خاص، صعب‌العلاج و نادر نوسسه ثامن‌ الحجج کرمان با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در حاشیه بازدید از مرکز درمانی و موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج استان کرمان؛ در بازدید از بخش‌ های مختلف این موسسه، تجهیزات و خدمات ارائه شده را که به همت خیران فراهم شده، قابل تقدیر دانست.


وی افزود: ظرفیت‌ های تخصصی فوق‌ العاده‌ ای در موسسه خیریه ثامن‌الحجج(ع) وجود دارد؛ که در هم‌ افزایی با دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متصدی حوزه بهداشت و درمان، علاوه بر کار علمی قوی، ارتقای خدمات مجموعه را نیز خواهد داشت.


استاندار کرمان، تعریف فرآیند مشترک میان موسسه خیریه ثامن‌ الحجج و دانشگاه علوم پزشکی کرمان با توجه به نیاز بیماران خاص و تعرفه پایین را موثرترین کار در ارائه خدمات دانست.


فداکار، ابراز داشت: با این کار علاوه بر اینکه بخشی از کار شبکه بهداشت و درمان کاسته می‌ شود، از سوی دیگر نیروی متخصص دانشگاه در مجموعه ثامن‌ الحجج حضور می یابد.


شایان ذکر است؛ کلینیک خدمات در منزل بیماران سرطانی مرکز جامع پیشگیری و درمان بیماری‌ های خاص و صعب‌ العلاج و نادر این موسسه نیز با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

استانداری کرمان