مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان در نشست کسب و کار سرمایه‌ گذاری خارجی استانداری کرمان؛ گفت: از نکات مهم کشور، رفع مشکلات در مسیر دریافت مجوزهای سرمایه‌ گذاری و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در درگاه ملی مجوزهای سرمایه‌ گذاری است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ صادق سلطانی نژاد در نشست کسب و کار سرمایه‌ گذاری خارجی استان کرمان، با ارائه گزارشی از روند کسب و کار سرمایه‌ گذاری خارجی در استان گفت: از نکات مهم کشور، رفع مشکلات در مسیر دریافت مجوزهای سرمایه‌ گذاری و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در درگاه ملی مجوزهای سرمایه‌ گذاری است.

وی افزود: از دستگاه‌ های اجرایی می‌ خواهیم که در این مسیر ما را همیاری کنند و اگر مشکلاتی در دستگاه‌ های اجرایی مغایر قانون است معرفی و رسیدگی شود.


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان بیان کرد: دستگاه‌ های اجرایی که توان حمایت از سرمایه‌ گذاران خارجی‌ در بخش‌ های کشاورزی، صنعت و معدن را دارند، اعلام آمادگی کنند تا بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌ های مناسب برای سرمایه‌ گذار، طرح‌ ها را به مرحله اجرا برسانیم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان نیز در این نشست، خطاب به دستگاه‌ های اجرایی برای حمایت از سرمایه‌ گذاران گفت: سازمان سرمایه‌ گذاری ظرفیت فوق‌ العاده‌ ای برای استان بوده و لازم است برای تسهیل مجوزهای سرمایه‌ گذاری تلاش کنیم.


امیر حسن زاده تاکید کرد: سرمایه‌ گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند، تبصره‌ های اجرایی نیز در مسیر قانونی جلو برده شود.


وی خاطرنشان کرد: دنیای کنونی، دنیای تجارت و ارتباطات تجاری است، سرمایه‌ گذار داخلی و خارجی در کنار هم باید فعالیت داشته باشند و در بخش‌ های گردشگری‌، کشاورزی و معدن که بهترین موارد سرمایه‌ گذاری استان هستند، این ارتباط تجاری همواره ‌برقرار شود.

نشست کسب و کار سرمایه‌ گذاری خارجی ۸ اسفند به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و با حضور مدیران کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی و سرمایه‌ گذاری استان و تعدادی از دستگاه‌ های اجرایی در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.