مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مرحله دوم پرداخت تعرفه های پرستاری منطبق با دستورالعمل باز توزیع تعرفه های خدمات پرستاری ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر پروین منگلیان شهربابک، گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری یکی از مطالبات بزرگ جامعه پرستاری بوده است؛ که بعد از ۱۵ سال با حمایت و پیگیری های مستمر معاونت پرستاری وزارت بهداشت، به مرحله اجرایی رسید.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حمایت و پشتیبانی رئیس دانشگاه از دانشگاه های پیشتاز در اجرای این مهم می باشد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ادامه داد: در شروع کار با توجه به آماده نبودن زیرساخت لازم و همچنین حجم بالای کار و نوپا بودن این طرح در کشور، مراحل اجرایی این فرآیند با مشکلات و پیچیدگی های خاص خود همراه بود.

دکتر شهربابکی، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران در مدیریت پرستاری دانشگاه و بیمارستان های تابعه، موفق به استخراج و تجمیع داده ها بر اساس امتیاز عملکردی، غیرعملکردی و کیفی در طول یک ماه شدیم، که به زودی پرداخت آن انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار می رود با آماده شدن زیرساخت و مرتفع شدن موانع، پرداخت ماه های بعدی با سرعت بیشتری انجام گردد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان، با اشاره به اهمیت شفاف سازی و ارتقای اجرای طرح، تصریح کرد: کارگروه تعرفه گذاری در مدیریت پرستاری دانشگاه تشکیل و قرار شده است؛ کلیه مشکلات احتمالی و پیشنهادات همکاران محترم را بررسی و مرتفع نماید و در صورت نیاز از وزارت متبوع پیگیری نماید.

دکتر شهربابکی، عنوان کرد: از تمامی کادر پرستاری که در این مسیر، متعهدانه و صبورانه و همچنین با پیشنهادهای ارزشمند خود ما را همراهی کردند، تشکر می نمایم.

وی، بیان کرد: امید است با اجرای صحیح تعرفه های خدمات پرستاری، در جهت عزت، هویت و استقلال حرفه ای پرستاری گامی بزرگ برداشته شود و مهمترین هدف پرستاری که همانا ارتقای کیفیت مراقبت ها و رضایتمندی بیماران است، به بهترین شکل ممکن محقق شود.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در پایان از حمایت و همراهی رئیس دانشگاه، معاونان درمان، توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه، مدیر اقتصاد درمان دانشگاه و واحدهای مربوطه در بیمارستان ها در جهت تحقق و اجرایی شدن این مهم در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکر و قدردانی کرد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

انتهای پیام/