رئیس دادگستری شهرستان ریگان با اشاره به وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در این شهرستان، از بازداشت عامل اصلی قتل و ۱۰ متهم دیگر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جواد دهقان در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی گزارشی مبنی بر یک فقره نزاع منجر به قتل، بلافاصله نیروهای امنیتی و انتظامی به محل جرم اعزام و تحقیقات مقدماتی آغاز و پرونده در مسیر قضایی قرار گرفت.

وی افزود: تعدادی جوان در یک میهمانی دوستانه شرکت نموده و پس از مصرف مشروبات الکلی، با توجه به درگیری و نزاع به وجود آمده فردی که کمتر از ۲۰ سال سن داشت؛ مورد جرح با چاقو قرار گرفته و در دم جان خود را از دست می دهد.

این مقام قضایی، اظهار داشت: در این رابطه بلافاصله و ظرف کمتر از سه ساعت قاتل و تمام افراد حاضر در این جمع، با حکم قضایی و اقدام سریع پلیس آگاهی ریگان بازداشت شده و پس از تفهیم اتهام، تمامی متهمان که تعداد ۱۰ نفر می باشند، بازداشت شدند.

جواد دهقان؛ بیان کرد: رسیدگی به پرونده فوق بصورت فوری و سریع خواهد بود و اشد مجازات در انتظار محکومان خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان نیز گفت: فردی که طی نزاع رخ داده بین چند جوان در یک محفل شبانه باعث قتل یک جوان ۱۹ساله شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ"اسحاق دریجانی"در تشریح این خبر گفت: مقتول که در یکی از روستاهای ریگان با چند جوان دیگر در یک محفل دوستانه حضور داشته است در پی تنش و نزاع ایجاد شده بین آن ها توسط یکی از همین افراد از ناحیه گردن با ضربات چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.


وی؛ بیان اینکه ساعاتی بعد از قتل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی ۹ جوان به همراه عامل اصلی قتا که در صحنه قتل حضور داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان تصریح کرد: در بازجویی های انجام شده و با تحقیقات میدانی صورت گرفته از این افراد مشخص شد همه این افراد در روز حادثه به دعوت یکی از همین دوستان در یک باغ گرد هم می آیند و قاتل و مقتول سر موضوعاتی واهی با یکدیگر وارد بحث و مشاجره می شوند؛ که متاسفانه ادامه این تنش و درگیری بین آن ها منجر به این نزاع خونین می شود.

پلیس کرمان

انتهای پیام/