فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در این سفر قرار شد یک سری از اتفاقات در استان کرمان رقم بخورد، افزود: استان کرمان به پهپادهای بیشتری در حوزه انتظامی تجهیز خواهد شد؛ تا در حوزه تصادفات و در حوزه مقابله با سرقت، نقش بیشتری را اعمال کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار «احمدرضا رادان» پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای آرمیده در گلزار شهدای کرمان، با اشاره به اهداف و برنامه‌ های خود در سفر به استان کرمان، اظهار داشت: زیارت مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهدای انتظامی و دیگر شهدای استان و همچنین ارزیابی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان کرمان و جمع‌ بندی آن از جمله برنامه‌ های سفر به کرمان است.

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان کرمان با مدیریت فرمانده و پرسنل آن توانستند هم در صف و هم در ستاد و پشتیبانی نمرات خوبی را به خود اختصاص دهند، گفت: استان کرمان از استان‌ هایی است؛ که توانسته تمام شاخص‌ های ما را کسب کند و باید به پرسنل و مردم این استان تبریک گفت.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در این سفر قرار شد یک سری از اتفاقات در استان کرمان رقم بخورد، افزود: استان کرمان به پهپادهای بیشتری در حوزه انتظامی تجهیز خواهد شد؛ تا در حوزه تصادفات و در حوزه مقابله با سرقت، نقش بیشتری را اعمال کنند.

سردار رادارن با بیان اینکه استان کرمان تاکنون در حوزه مقابله با اشرار موفق عمل کرده است، ادامه داد: با این وجود بعد از این با تقویت‌ هایی که در استان کرمان انجام خواهد شد، این استان در این حوزه هم قاطعانه‌ تر و هم پرصلابت‌ تر ظهور و حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه معتادان متجاهر در استان کرمان، عنوان کرد: استان کرمان در موضوع معتادان متجاهر توفیقات خوبی در حوزه جمع‌ آوری و قرار گرفتن آنها در کمپ‌ های ترک اعتیاد انجام داده است.

فرمانده کل انتظامی کشور؛ به جلسه‌ ای که در این حوزه با سردار مومنی داشتند نیز اشاره و بیان کرد: کمبودهایی در بخش نگهداری معتادان متجاهر وجود دارد، که قول داده شد در این زمینه کمک کنند؛ تا به زودی این کمبودها حل شود و ما پای قولی که به مردم دادیم، هستیم و مردم ما را در بحث معتادان متجاهر در کف خیابان ارزیابی کنند.

سردار رادان با بیان اینکه در حوزه کاهش تصادفات، پیشنهاداتی آماده شده، تصریح کرد: رئیس‌ جمهور عنوان کردند؛ که در قالب یک برنامه ۵۰ درصد کاهش تلفات و جانباختگان تصادفات را داشته باشیم، که یک عدد چند هزار نفری را شامل می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به این عدد با شرایطی قابل تحقق است، افزود: ما الزامات تحقق کاهش تصادفات را برنامه، سهم هر دستگاه را مشخص و خدمت ریاست جمهور ارائه کردیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از این برنامه‌ ها در حوزه اصلاح تخلفات حوزه راهور است که بتوانند بازدارنده شود، خاطرنشان کرد: تقریباً همه موارد ‌مورد تایید قرار گرفته و باید به زودی ابلاغ شود.

انتهای پیام/