استاندار کرمان گفت: سرمایه، سرمایه‌ گذار، ظرفیت و بازار برای سرمایه‌ گذاری در استان وجود دارد، اما انواع و اقسام مشکلات و موانع در دستگاه‌ های مختلف به دلیل نگاه جزیره‌ ای، پیش روی سرمایه‌ گذاری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح امروز پنجشنبه ۴ خرداد در هشتاد و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور و با موضوع بررسی موانع و مشکلات افزایش تولید گفت: در یک سال گذشته همه تلاش مان را به کار گرفتیم؛ که دولت مانع سرمایه‌ گذاری نباشد.

وی؛ مشکل عمده سرمایه‌ گذاری در استان را عدم اختیارات کافی و اعمال محدودیت‌ از سوی وزارتخانه‌ ها و دستگاه‌ ها، عنوان و بیان کرد: اگر دستگاه‌ های اجرایی مانعی برای سرمایه‌ گذاری ایجاد نکنند، ما هیچ مشکلی برای توسعه نداریم.

استاندار کرمان افزود: سرمایه، سرمایه‌ گذار، ظرفیت و بازار برای سرمایه‌ گذاری در استان وجود دارد، اما انواع و اقسام مشکلات و موانع در دستگاه‌ های مختلف به دلیل نگاه جزیره‌ ای، پیش روی سرمایه‌ گذاری قرار گرفته است.

فداکار با گلایه از اینکه وزارتخانه‌ ها و دستگاه‌ های ستادی اختیارات کافی را به استان‌ ها نمی‌ دهند، تصریح کرد: مشکل عمده سرمایه‌ گذاری در استان کرمان، محدودیت‌ هایی است؛ که از سوی وزارتخانه و دستگاه‌ ها وضع می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: ما پول نمی‌ خواهیم، فقط اجازه دهند تا استان کارش را انجام دهد و دستگاه‌ ها مانعی برای توسعه نشود، این بزرگترین خدمت به سرمایه‌ گذار و سرمایه‌ گذاری در استان است.

استانداری کرمان

انتهای پیام/