مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان، گفت: با اجرای شبکه و اتصال چهار روستای قلعه گنج به خط انتقال مجتمع همجوار ، مشکل کم آبی چهار روستا پس از ده سال برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا عبدیان گفت: روستاهای زیارت بچه(روستای زیارتی)، شریک آباد، کلاتک و شهرک جوسیان، علیرغم داشتن شبکه آبرسانی به علت کم آبی چاه تامین آب این مناطق ، دچار کم آبی شده بودند و آب چاه جوابگوی ساکنین این مناطق نبود.

وی افزود: به منظور رفع این مشکل، با اجرای شبکه آبرسانی و اتصال آن به خط انتقال سرخ قلعه، مشکل تامین آب این مناطق پس از ده سال به صورت کامل برطرف شد.

مدیر عامل شرکت آبفا بیان داشت: همچنین با اجرای بیش از ۱۰۰۰ متر شبکه آبرسانی، مشکل افت فشار و کم آبی بلوار شاهد و شهرک بنیاد شهید شهر قلعه گنج، محله روکاران شهر رمشک و مشکل آبی تعدای از واحدهای مسکونی جانبازان در شهر قلعه گنج رفع گردید.

عبدیان با اشاره به جمع آوری انشعابات غیر مجاز گفت: طی چهار ماه نخست سال جاری، ۳۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در قلعه گنج شناسایی شد؛ که از این تعداد ۹۷ فقره پس از طی روال ادارای به مجاز تبدیل و مابقی قطع و جمع آوری شد.

۱۳۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر کرمان افزوده شد

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با بهره برداری از ۴ حلقه چاه در شهر کرمان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب افزوده شد.

علیرضا عبدیان در این خصوص گفت: با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال ۴ حلقه چاه در کرمان حفر و تجهیز شد.

وی افزود: برای حفر و تجهیز این چاه ها، ۱۰ کیلومتر خطوط جمع آوری از جنس پلی اتیلن در اقطار ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۱۵ میلیمتر و ۴ کیلومتر عملیات خط انتقال برق اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان خاطر نشان کرد: با وارد مدار شدن این ۴ حلقه چاه در شهر کرمان ،۱۳۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب کرمان اضافه خواهد شد و مشکل افت فشار در مناطق دارای مشکل را رفع می کند.

اداره کل آب و فاضلاب استان کرمان

انتهای پیام/