فرماندار ویژه لارستان در پیامی، فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس؛ در پیام داریوش دهقان آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امام خامنه ای ارواحنا فداه:
" خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند"
“روز خبرنگار” یادآور زحمات و تلاش های انسان های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.
روز خبرنگار روز پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با تلاش و کوشش خود، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آینده می شوند. قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی می باشند.
بی شک رشد، پیشرفت، بالندگی و توسعه جوامع مرهون مطالبه گری خردمندانه، اخلاق مدارانه و آگاهانه تلاشگرانی است که با صداقت، امانتداری، وظیفه شناسی دل در گروه منافع ملی دارند و درعرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صادقانه و دلسوزانه با مسوولیت پذیری اجتماعی، انتقال سریع و صحیح از حقایق و وقایع را نیز عهده دار هستند و در کل خبرنگاران طلایه داران توسعه و پیشرفت ، قاصدان امین، راویان صدیق ، دیده بانان جامعه ، پرچمداران وادی آگاهی و معرفت بوده که با شجاعت و رعایت اخلاق حرفه ای در تنویر افکار عمومی، صیانت از حقوق مردم، شفافیت و نقد منصفانه تلاش می نمایند.
اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهیدمحمود صارمی، فرارسیدن 17 مرداد "روز خبرنگار" را خدمت همه خبرنگاران، عکاسان خبری، مدیران مسئول و سردبیران محترم رسانه‌ها و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در منطقه لارستان بزرگ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از زحمات و تلاش شبانه روزی همه آنها قدردانی می کنم.
از درگاه خداوند متعال سلامتی، توفیق و سربلندی آن عزیزان را خواستارم.
داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان