پیام فرماندار ویژه لارستان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

فرماندار ویژه لارستان در پیامی، فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس؛ در پیام داریوش دهقان آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امام خامنه ای ارواحنا فداه:
" خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند"
“روز خبرنگار” یادآور زحمات و تلاش های انسان های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.
روز خبرنگار روز پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با تلاش و کوشش خود، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آینده می شوند. قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی می باشند.
بی شک رشد، پیشرفت، بالندگی و توسعه جوامع مرهون مطالبه گری خردمندانه، اخلاق مدارانه و آگاهانه تلاشگرانی است که با صداقت، امانتداری، وظیفه شناسی دل در گروه منافع ملی دارند و درعرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صادقانه و دلسوزانه با مسوولیت پذیری اجتماعی، انتقال سریع و صحیح از حقایق و وقایع را نیز عهده دار هستند و در کل خبرنگاران طلایه داران توسعه و پیشرفت ، قاصدان امین، راویان صدیق ، دیده بانان جامعه ، پرچمداران وادی آگاهی و معرفت بوده که با شجاعت و رعایت اخلاق حرفه ای در تنویر افکار عمومی، صیانت از حقوق مردم، شفافیت و نقد منصفانه تلاش می نمایند.
اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهیدمحمود صارمی، فرارسیدن 17 مرداد "روز خبرنگار" را خدمت همه خبرنگاران، عکاسان خبری، مدیران مسئول و سردبیران محترم رسانه‌ها و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در منطقه لارستان بزرگ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از زحمات و تلاش شبانه روزی همه آنها قدردانی می کنم.
از درگاه خداوند متعال سلامتی، توفیق و سربلندی آن عزیزان را خواستارم.
داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha