با حضور استاندار فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آیین تکریم و معارفه مسوول پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این آیین، دانشجویان بسیجی را افرادی مخلص برشمرد که در تمام آیین ها و برنامه های دانشگاه با اخلاص و با جان و دل فعالیت می کنند.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: همدلی، همراهی و نیت پاک دانشجویان بسیجی سبب می شود تا خداوند نیز به آنان در مراحل مختلف زندگی، تحصیل و کار، کمک کند.

او در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: اگر در مسیر درست حرکت کنیم سعادت دنیا و آخرت را خواهیم داشت.

بسیج، یک تفکر است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در آیین تکریم و معارفه مسوول پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه گفت: وقتی از بسیج حرف می زنیم در مورد یک تفکر حرف می زنیم؛ کسی که عضو بسیج دانشجویی می شود باید با این تفکر آشنا باشد و بر اساس آن عمل کند؛ زیرا تفکر بسیج، تفکر خدمت به مردم است.

دکتر «محمدحسین انباردار» از دانشجویان بسیجی خواست فعالیت های تشکیلاتی را فرا بگیرند و در امور مختلف دانشگاه مشارکت و همکاری داشته باشند.

در این آیین که با حضور دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدحسین انبادار» معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و دارو و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی و دانشجویان بسیجی دانشگاه در سالن اجتماعات گروه اخلاق پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد، از تلاش های «حسین ناطقی» مسوول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه تقدیر و «سپهر سروری» به عنوان مسوول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معرفی شد و استاندار فارس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات مسوول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه در راستای اجرای برنامه های بسیج در دانشگاه، برای مسوول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آرزوی موفقیت کردند.