حضور خالصانه بسیجیان در برنامه های دانشگاه علوم پزشکی شیراز

با حضور استاندار فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آیین تکریم و معارفه مسوول پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این آیین، دانشجویان بسیجی را افرادی مخلص برشمرد که در تمام آیین ها و برنامه های دانشگاه با اخلاص و با جان و دل فعالیت می کنند.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: همدلی، همراهی و نیت پاک دانشجویان بسیجی سبب می شود تا خداوند نیز به آنان در مراحل مختلف زندگی، تحصیل و کار، کمک کند.

او در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: اگر در مسیر درست حرکت کنیم سعادت دنیا و آخرت را خواهیم داشت.

بسیج، یک تفکر است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در آیین تکریم و معارفه مسوول پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه گفت: وقتی از بسیج حرف می زنیم در مورد یک تفکر حرف می زنیم؛ کسی که عضو بسیج دانشجویی می شود باید با این تفکر آشنا باشد و بر اساس آن عمل کند؛ زیرا تفکر بسیج، تفکر خدمت به مردم است.

دکتر «محمدحسین انباردار» از دانشجویان بسیجی خواست فعالیت های تشکیلاتی را فرا بگیرند و در امور مختلف دانشگاه مشارکت و همکاری داشته باشند.

در این آیین که با حضور دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدحسین انبادار» معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و دارو و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی و دانشجویان بسیجی دانشگاه در سالن اجتماعات گروه اخلاق پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد، از تلاش های «حسین ناطقی» مسوول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه تقدیر و «سپهر سروری» به عنوان مسوول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معرفی شد و استاندار فارس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات مسوول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه در راستای اجرای برنامه های بسیج در دانشگاه، برای مسوول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آرزوی موفقیت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha