دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در پیامی فرارسیدن ۱۴ آذر ماه روز جهانی داوطلب را تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ متن پیام یعقوب سلیمانی به شرح زیر است:

روز جهانی داوطلب تبلور آرمان بزرگ انسان دوستی و تلاش آمیخته به مهر، ایثار و فداکاری انسان‌ها در گستره گیتی و روز پاسداشت خدمات انسان‌های شریف و بزرگی است که با بینش نشات گرفته از باورهای دینی و خلوص نیت، تمام توان خود را در راه خدمت به بشریت و تسکین آلام دردمندان به کار می‌گیرند.

انسان‌های فداکار و مخلصی که شایسته و لایق والاترین تکریم ها هستند. بدون شک حفظ پویایی و بالندگی جمعیت هلال احمر مدیون خدمات بی منت داوطلبان و نیکوکارانی است که با الگو گرفتن از آموزه‌ها و تعالیم دینی برای کسب رضایت الهی در جهت امداد و تسکین آلام بشری گام بر می دارند.

هر چند پاداش و جبران تلاش داوطلبان مخلص را خالق عالم هستی تضمین‌ کرده است و ثواب شاد کردن دل آسیب دیدگان و نیازمندان جز از پروردگار جهان از عهده کسی بر نمی‌آید اما بر ما بندگان نیز وظیفه‌ سپاسگزاری هست.

برهمین اساس برخود لازم می‌دانم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات شما عزیزان این روز را به همهء داوطلبان جمعیت هلال احمر تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امیدوارم در ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی و با پیروی از رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب شاهد گسترش فعالیت های داوطلبانه، امدادی و بشردوستانه در قالب توسعه خانه‌های هلال و گروه‌های داوطلبی به عنوان حلقه‌های میانی برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و آسیب دیدگان جنگ ها و حوادث در سطح بین المللی باشیم.

برچسب‌ها