پیام دبیر کل جمعیت هلال‌احمر به مناسبت «روز جهانی داوطلب»

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در پیامی فرارسیدن ۱۴ آذر ماه روز جهانی داوطلب را تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ متن پیام یعقوب سلیمانی به شرح زیر است:

روز جهانی داوطلب تبلور آرمان بزرگ انسان دوستی و تلاش آمیخته به مهر، ایثار و فداکاری انسان‌ها در گستره گیتی و روز پاسداشت خدمات انسان‌های شریف و بزرگی است که با بینش نشات گرفته از باورهای دینی و خلوص نیت، تمام توان خود را در راه خدمت به بشریت و تسکین آلام دردمندان به کار می‌گیرند.

انسان‌های فداکار و مخلصی که شایسته و لایق والاترین تکریم ها هستند. بدون شک حفظ پویایی و بالندگی جمعیت هلال احمر مدیون خدمات بی منت داوطلبان و نیکوکارانی است که با الگو گرفتن از آموزه‌ها و تعالیم دینی برای کسب رضایت الهی در جهت امداد و تسکین آلام بشری گام بر می دارند.

هر چند پاداش و جبران تلاش داوطلبان مخلص را خالق عالم هستی تضمین‌ کرده است و ثواب شاد کردن دل آسیب دیدگان و نیازمندان جز از پروردگار جهان از عهده کسی بر نمی‌آید اما بر ما بندگان نیز وظیفه‌ سپاسگزاری هست.

برهمین اساس برخود لازم می‌دانم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات شما عزیزان این روز را به همهء داوطلبان جمعیت هلال احمر تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امیدوارم در ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی و با پیروی از رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب شاهد گسترش فعالیت های داوطلبانه، امدادی و بشردوستانه در قالب توسعه خانه‌های هلال و گروه‌های داوطلبی به عنوان حلقه‌های میانی برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و آسیب دیدگان جنگ ها و حوادث در سطح بین المللی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha