تزریق واکسن مننژیت ۱۳۰۰ حجاج زنجانی آغاز شد

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان از آغاز  تزریق واکسن مننژیت برای یک هزار و ۳۰۰ نفر از حجاج بیت الله الحرام این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، دکتر جواد خرم با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد که واکسیناسیون مننژیت برای حجاج در شهرستان زنجان آغاز و در حال انجام است.

وی تاکید کرد: زائران می توانند طبق برنامه ریزی و اعلام کاروان ها و با در دست داشتن کارت ملی ازساعت هشت صبح تا ساعت۲۳ شب بامراجعه به درمانگاه هلال احمر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: زائران پس از تزریق، کارت زرد رنگ دریافت و باید به کاروان تحویل دهند.

خرم با یادآوری اینکه معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان به پایان رسیده است،ادامه داد:واکسیناسیون حجاج در شهرهای ابهر و خدابنده انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۶۰ زائر در سال جاری عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت پیش بینی و وارد زنجان شده است.


انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha