کد خبر: 215171
۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶

توزیع هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان

توسط خانه‌های هلال زنجان صورت گرفت
توزیع هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: به همت خانه های هلال این استان یک هزار بسته معیشتی به ارزش 15 میلیارد ریال به مناسبت نوروز سالجاری و ماه مبارک رمضان در میان خانواده های نیازمند  محلات کم برخوردار روستایی  توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حکمت اله هاشمی افزود: این بسته های معیشتی به همت ۳۰ خانه هلال با همکاری و تعامل خیرین و نیکوکاران در شهرستان های زنجان، ابهر و خدابنده برای یکهزار خانواده کم برخودار تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: این بسته ها در میان خانواده هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند اما نیازمند هستند، توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: خیرین، نیکوکاران و همه مردم نوعدوستی که از طریق خانه های هلال به هلال احمر استان اعتماد کرده و در تامین بسته های معیشتی کمک کرده اند ما نیز اعتماد آنها را با توزیع این بسته ها آغاز کرده ایم و انتظار می رود مجدد دست این مجموعه را بگیرند.

هاشمی تاکید کرد: هلال احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می کند.

وی یادآوری کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، اعضای خانه‌های هلال شهرستان های زنجان، ابهر و خدابنده در توزیع و بسته ‌بندی افطاری همکاری داشته‌ و روزه‌ داران در ماه مبارک رمضان میهمان سفره افطار می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: بسته های معیشتی توزیع شده شامل برنج، روغن پخت و پز، اقلام بهداشتی، رب گوجه فرنگی، کنسرو لوبیا، تن ماهی، سویا، ماکارونی، چای خشک، خرما و گوشت مرغ بود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha