معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ره‌آورد سفر دوم رییس جمهور در بخش عمرانی را ۱۳۰ مصوبه به ارزش ۱۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برشمرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ سیدمحمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، در آیین تبیین دستاوردها و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری سفر دوم رییس جمهور به گلستان گفت: در دور دوم سفر رییس جمهور بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ نفر از مسوولان، مدیران، اعضای شورای تامین، نمایندگان مجلس و نمایندگان مجلس خبرگان تلاش کردند.

دهنوی اولویت استان در سفر دوم هیات دولت را تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام و پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالا دانست و افزود: ۶۰۰ پروژه با اعتباری، بالغ بر ۹۵۰ هزار میلیارد ریال از مجموعه دستگاه‌های اجرایی و شهرهای استان جمع‌آوری شد.

وی با تصریح کرد: بر اساس جمع‌بندی انجام شده ۴۰۰ پروژه به ارزش ۷۵۰ هزار میلیارد ریال برای سفر دوم رییس جمهور مشخص شد و در نهایت ۲۵۰ پروژه اولویت‌دار به ارزش ۴۵۰ هزار میلیارد ریال استخراج و به نهاد ریاست جمهوری ارسال شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به سفر دور اول اذعان کرد: اجرای ۱۱۸ طرح عمرانی با اعتبار ۱۲۳ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال مصوب شد، و مجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی ۱۱۳ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال از مصوبات اجرا شد.

دهنوی با اشاره به اینکه ۱۳۴ هزار میلیارد ریال اعتبار، ره‌آورد سفر رییس جمهور به گلستان بود تصریح کرد: بیش از ۵۰ دستگاه اجرایی و هزار و ۵۰۰ نفر ساعت پروژه‌های مهم استان گلستان برای دور دوم سفر رییس جمهور بررسی شده و پس از آن ۷۵۰ نفرساعت اولویت‌بندی پروژه‌ها را انجام دادند.