فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا در تشریح اقدامات و عملکرد پلیس فرودگاه های کشور در ۱۰ ماهه سال جاری از افزایش ۲۰ درصدی پروازهای داخلی و خارجی و برقراری امنیت خطوط هوایی برای بیش از ۳۶ میلیون مسافر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار "رضا بنی اسدی فر"  به تشریح اقدامات و عملکرد پلیس فرودگاه های کشور در ۱۰ ماهه سال جاری پرداخت.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی پروازهای داخلی و خارجی، گفت: پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از ۳۶  میلیون مسافر را در قالب بیش از ۳۰۲ هزار پرواز داخلی و خارجی تأمین و رضایت مراجعه کنندگان را به خوبی جلب کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارکنان پلیس فرودگاه های کشور با تلاش شبانه روزی توانسته اند قاچاق کالا و ارز در خطوط هوایی را مدیریت که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش  ۱۲۹  درصدی با ارزش تقریبی ۵ هزار و ۱۳۲  میلیارد و ۶۷۳  میلیون ریال برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه سال جاری ۱۴  کیلو و ۹۲۴ گرم طلا، ۴۶۳ گرم شمش و ۲۵۸ قطعه سکه طلای غیرمجاز کشف شده است، تصریح کرد: کشف بیش از ۲ تُن انواع موادمخدر با دستگیری ۹  هزار و  ۶۰۶  نفر، و همچنین کشف ۱۶ قبضه انواع سلاح و ۳ هزار و ۳۱۷  مورد تجهیزات نظامی و ممنوعه غیرمجاز نشانگر عملکرد خوب کارکنان پلیس فرودگاه های کشور دارد.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تأکید بر اینکه با حکم مرجع قضائی ۱۰ هزار و  ۴۳۹  دستگاه خودرو توقیف شده است گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۴۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی، کشف و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شده است.

 سردار بنی اسدی فر در پایان با بیان اینکه یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با بسیج تمام امکانات در سراسر کشور پاسدار آسایش و امنیت هموطنان است، خاطرنشان کرد: از عموم مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی که خادمان خود در انتظامی کشور را در انجام وظایف محوله یاری می کنند تا احساس امنیت برای همه ایرانیان خلق شود، قدردانی می کنیم.