برقراری امنیت خطوط هوایی برای بیش از ۳۶ میلیون مسافر

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا در تشریح اقدامات و عملکرد پلیس فرودگاه های کشور در ۱۰ ماهه سال جاری از افزایش ۲۰ درصدی پروازهای داخلی و خارجی و برقراری امنیت خطوط هوایی برای بیش از ۳۶ میلیون مسافر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار "رضا بنی اسدی فر"  به تشریح اقدامات و عملکرد پلیس فرودگاه های کشور در ۱۰ ماهه سال جاری پرداخت.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی پروازهای داخلی و خارجی، گفت: پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از ۳۶  میلیون مسافر را در قالب بیش از ۳۰۲ هزار پرواز داخلی و خارجی تأمین و رضایت مراجعه کنندگان را به خوبی جلب کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارکنان پلیس فرودگاه های کشور با تلاش شبانه روزی توانسته اند قاچاق کالا و ارز در خطوط هوایی را مدیریت که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش  ۱۲۹  درصدی با ارزش تقریبی ۵ هزار و ۱۳۲  میلیارد و ۶۷۳  میلیون ریال برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه سال جاری ۱۴  کیلو و ۹۲۴ گرم طلا، ۴۶۳ گرم شمش و ۲۵۸ قطعه سکه طلای غیرمجاز کشف شده است، تصریح کرد: کشف بیش از ۲ تُن انواع موادمخدر با دستگیری ۹  هزار و  ۶۰۶  نفر، و همچنین کشف ۱۶ قبضه انواع سلاح و ۳ هزار و ۳۱۷  مورد تجهیزات نظامی و ممنوعه غیرمجاز نشانگر عملکرد خوب کارکنان پلیس فرودگاه های کشور دارد.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تأکید بر اینکه با حکم مرجع قضائی ۱۰ هزار و  ۴۳۹  دستگاه خودرو توقیف شده است گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۴۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی، کشف و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شده است.

 سردار بنی اسدی فر در پایان با بیان اینکه یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با بسیج تمام امکانات در سراسر کشور پاسدار آسایش و امنیت هموطنان است، خاطرنشان کرد: از عموم مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی که خادمان خود در انتظامی کشور را در انجام وظایف محوله یاری می کنند تا احساس امنیت برای همه ایرانیان خلق شود، قدردانی می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha