معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث تعرفه‌ها هیچ کمبودی وجود ندارد،گفت: در نقاط صعب‌العبور استان شعب سیار أخذ رأی فعال شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، محمد طالبی، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز در خراسان جنوبی مانند ادوار گذشته شاهد یک شور انتخاباتی ویژه ای هستیم.

وی افزود: به جهت برودت هوا و برف و یخبندان در استان بسیج تمام امکانات از روز گذشته فراهم شده است و تجهیزات و ماشین آلات راهداری و راهسازی آغاز به کار و معابر شهری و روستایی را بازگشایی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: با تدابیر انجام شده در برخی از مسیرهای صعب العبور صندوق ها در شعب رأی با تدابیر امنیتی جانمایی شدند.

طالبی تصریح کرد: خوشبختانه رأس ساعت 8 صبح تقریباً 99 درصد شعب فعال و به سامانه متصل شدند و ما نیز در استانداری از طریق سامانه رصدهای لازم را انجام داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اخبار اطلاعاتی موجود با وجود سردی هوا تاکنون بسیاری از مردم در پای صندوق های رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به تعرفه های رأی اشاره و یادآور شد: خوشبختانه هیچ مشکل و نگرانی در بحث تعرفه نداریم و به اندازه کافی تعرفه وجود دارد و در اختیار فرمانداری ها و بخشداری ها قرار گرفته است.

طالبی اظهار داشت: بر اساس قانون آخرین مهلت أخذ رأی ساعت 18 عصر است، اما بنا بر شرایط موجود اگر چنانچه مراجعه‌کننده وجود داشته باشد به احتمال زیاد تمدید صورت خواهد گرفت.