کمبود تعرفه در خراسان جنوبی نداریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث تعرفه‌ها هیچ کمبودی وجود ندارد،گفت: در نقاط صعب‌العبور استان شعب سیار أخذ رأی فعال شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، محمد طالبی، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز در خراسان جنوبی مانند ادوار گذشته شاهد یک شور انتخاباتی ویژه ای هستیم.

وی افزود: به جهت برودت هوا و برف و یخبندان در استان بسیج تمام امکانات از روز گذشته فراهم شده است و تجهیزات و ماشین آلات راهداری و راهسازی آغاز به کار و معابر شهری و روستایی را بازگشایی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: با تدابیر انجام شده در برخی از مسیرهای صعب العبور صندوق ها در شعب رأی با تدابیر امنیتی جانمایی شدند.

طالبی تصریح کرد: خوشبختانه رأس ساعت 8 صبح تقریباً 99 درصد شعب فعال و به سامانه متصل شدند و ما نیز در استانداری از طریق سامانه رصدهای لازم را انجام داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اخبار اطلاعاتی موجود با وجود سردی هوا تاکنون بسیاری از مردم در پای صندوق های رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به تعرفه های رأی اشاره و یادآور شد: خوشبختانه هیچ مشکل و نگرانی در بحث تعرفه نداریم و به اندازه کافی تعرفه وجود دارد و در اختیار فرمانداری ها و بخشداری ها قرار گرفته است.

طالبی اظهار داشت: بر اساس قانون آخرین مهلت أخذ رأی ساعت 18 عصر است، اما بنا بر شرایط موجود اگر چنانچه مراجعه‌کننده وجود داشته باشد به احتمال زیاد تمدید صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha