مدیر کل فرودگاه‌ های استان کرمان از ورود پروازهای برنامه‌ ای شرکت هواپیمایی «وارش» برای اولین بار به استان کرمان خبر داد و گفت: پروازهای این شرکت از مشهد مقدس به کرمان و بالعکس در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته برنامه‌ ریزی و انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از اداره کل فرودگاه‌ های استان کرمان، علی جزینی زاده از ورود پروازهای برنامه ای شرکت هواپیمایی «وارش» برای اولین بار به استان کرمان خبر داد و افزود: با پیگیری‌ های به عمل آمده و به یمن ماه مبارک رمضان و نوروز، پروازهای برنامه‌ ای شرکت هواپیمایی وارش برای نخستین‌ بار در فرودگاه بین المللی کرمان برقرار و آغاز شده‌ است.

وی خاطرنشان ساخت: پروازهای این شرکت از مشهد مقدس به کرمان و بالعکس در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته برنامه ریزی و انجام‌ می‌ شود.

لازم به ذکر است؛ این پروازها با هواپیماهای بوئینگ ۵۰۰-۷۳۷ شرکت هواپیمایی وارش انجام می‌ شوند.

هم اکنون شرکت‌ های هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران‌ایر)، ماهان، زاگرس کاسپین، آتا و هم اکنون نیز وارش در فرودگاه بین المللی کرمان پرواز برنامه‌ ای دارند.

مقاصد پروازی داخلی این فرودگاه به تهران، مشهد مقدس، شیراز، اهواز، تبریز، اصفهان و کیش و مقاصد بین المللی به بغداد و نجف اشرف است.