نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رعایت شئونات ماه مبارک رمضان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بسترهای عامل روزه‌ خواری مسافران و یا افرادی که روزه ندارند، باید مراقبت و نظارت شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی در اولین نشست شورای اداری استان کرمان، با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک ایام سال نو و بهار قرآن، عنوان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند، بسیار سالم و همراه با امنیت و به دور از هرگونه طرفداری از کاندیدایی انجام شد و جای تبریک به دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات در استان دارد.

وی رعایت شئونات ماه مبارک رمضان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بسترهای عامل روزه‌ خواری مسافران و یا افرادی که روزه ندارند، باید مراقبت و نظارت شود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان به اهمیت حفظ حجاب و عفاف در جامعه نیز اشاره داشت و افزود: رعایت حجاب و عفاف به خصوص توسط دستگاه‌ های دولتی، نهادها و شرکت‌ هایی که با دولت کار می‌ کنند، مورد تاکید است.

حجت الاسلام علیدادی تصریح کرد: دستگاه‌ ها نسبت به برخورد با مراجعه کنندگان و افرادی که رعایت حجاب ندارند، ملزم به اجرای قانون و تکالیف هستند.

وی اظهار داشت: کرمان، استان وابسته به شهدای ارزشمندی چون حاج قاسم سلیمانی است و این ماموریت را در راستای ارزش‌ های دینی به بهترین نحوه انجام دهیم.

گفتنی است؛ نخستین جلسه شورای اداری استان‌های سراسر کشور با حضور وبیناری رئیس جمهور برگزار شد.