به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رییس مرکز بهداشت استان فارس گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهرستان مهر امروز با حضور دکتر «عنایت اله رحیمی» استاندار و مسوولان شهرستان مهر با زیربنای ۸۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید و جمعیت ۱۲ هزار نفری را زیر پوشش قرار می دهد.

دکتر «عبدالرسول همتی» افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان راه اندازی شده و تمامی خدمات حوزه سلامت به طور استاندارد به مراجعان و مردم شهرستان مهر ارایه می شود.

او اضافه کرد: در این مرکز سه پزشک خانواده و مراقبان سلامت مستقر هستند و همچنین واحدهایی شامل دندانپزشکی، آزمایشگاه، سلامت روان، تغذیه، بهداشت محیط، طب کار و مامایی آماده ارایه خدمات سرپایی به مردم هستند.

معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: ساخت این پروژه عمرانی از سال ۹۵ و در قالب طرح تحول نظام سلامت آغاز شده و اعتبارات آن از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

دکتر همتی ابراز امیدواری کرد راه اندازی و بهره برداری از این پروژه ها در هفته دولت، گامی به سوی بهبود ارایه خدمات سلامت به مردم استان فارس باشد.