کد خبر: بهره-برداری-از-مرکز-خدمات-جامع-سلامت-شه
۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸
بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهرستان مهر

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رییس مرکز بهداشت استان فارس گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهرستان مهر امروز با حضور دکتر «عنایت اله رحیمی» استاندار و مسوولان شهرستان مهر با زیربنای ۸۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید و جمعیت ۱۲ هزار نفری را زیر پوشش قرار می دهد.

دکتر «عبدالرسول همتی» افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان راه اندازی شده و تمامی خدمات حوزه سلامت به طور استاندارد به مراجعان و مردم شهرستان مهر ارایه می شود.

او اضافه کرد: در این مرکز سه پزشک خانواده و مراقبان سلامت مستقر هستند و همچنین واحدهایی شامل دندانپزشکی، آزمایشگاه، سلامت روان، تغذیه، بهداشت محیط، طب کار و مامایی آماده ارایه خدمات سرپایی به مردم هستند.

معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: ساخت این پروژه عمرانی از سال ۹۵ و در قالب طرح تحول نظام سلامت آغاز شده و اعتبارات آن از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

دکتر همتی ابراز امیدواری کرد راه اندازی و بهره برداری از این پروژه ها در هفته دولت، گامی به سوی بهبود ارایه خدمات سلامت به مردم استان فارس باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha