به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، محمد صفری ملک میان نماینده مردم  شریف شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور در منزل هفت تن از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی در شهرستان رودسر با آن ها دیدار و گفتگو کرد.

صفری در این خصوص گفت : امروز اگر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در دنیا حرفی برای گفتن دارد و دنیا ایران را به عنوان یک کشور مقتدر و استکبار ستیز می‌شناسند، نشانه زنده بودن فرهنگ ایثار و فداکاری در بین ملت شریف، ولایتمدار و غیور ایران اسلامی است.

وی افزود : شهدا و ایثارگران عزیز در روز‌های سخت انقلاب، جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس، دفاع از حریم نظم و امنیت و دفاع از حرم از همه دنیای خود دست کشیدند و جانفشانی کردند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس یازدهم با بیان اینکه امروز صبر و استقامت جانبازان برای قشرهای مختلف مردم الگو است، اظهار کرد: باید سیره این عزیزان با بهره‌گیری از راهکارهای متنوع و مختلف به جوانان انتقال یابد تا شناخت آن‌ها از نحوه زندگی آنها ارتقا یابد.

عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در ادامه با اشاره به اینکه صبر و تحمل خانواده شهدا و ایثارگران در فراق شهیدان و یا پرستاری از جانبازان کمتر از شهادت و ایثار در راه خدا نیست، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران باید برای مسئولان در اولویت باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه برای ماندگاری دین مبین اسلام باید هزینه داده شود، عنوان کرد: عده‌ای همانند حاج قاسم سلیمانی و جانبازان برای دین خدا هزینه می‌کنند اما در نقطه مقابل نیز عده‌ای از کفار و مشرکان نیز علیه اسلام جان می‌دهند.

نماینده مردم رودسر و املش بیان کرد: جانبازان در هشت سال دفاع مقدس توانستند راه حضرت ابوالفضل (ع) را به نحو شایسته و زیبا ادامه داده و به اهداف والای الهی و دینی آن‌ها عمل کردند./