کد خبر: حضور-نماینده-مردم-رودسر-و-املش-در-منزل-ه
۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱
حضور نماینده مردم رودسر و املش در منزل هفت تن از خانواده جانبازان این شهرستان

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، محمد صفری ملک میان نماینده مردم  شریف شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور در منزل هفت تن از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی در شهرستان رودسر با آن ها دیدار و گفتگو کرد.

صفری در این خصوص گفت : امروز اگر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در دنیا حرفی برای گفتن دارد و دنیا ایران را به عنوان یک کشور مقتدر و استکبار ستیز می‌شناسند، نشانه زنده بودن فرهنگ ایثار و فداکاری در بین ملت شریف، ولایتمدار و غیور ایران اسلامی است.

وی افزود : شهدا و ایثارگران عزیز در روز‌های سخت انقلاب، جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس، دفاع از حریم نظم و امنیت و دفاع از حرم از همه دنیای خود دست کشیدند و جانفشانی کردند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس یازدهم با بیان اینکه امروز صبر و استقامت جانبازان برای قشرهای مختلف مردم الگو است، اظهار کرد: باید سیره این عزیزان با بهره‌گیری از راهکارهای متنوع و مختلف به جوانان انتقال یابد تا شناخت آن‌ها از نحوه زندگی آنها ارتقا یابد.

عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در ادامه با اشاره به اینکه صبر و تحمل خانواده شهدا و ایثارگران در فراق شهیدان و یا پرستاری از جانبازان کمتر از شهادت و ایثار در راه خدا نیست، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران باید برای مسئولان در اولویت باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه برای ماندگاری دین مبین اسلام باید هزینه داده شود، عنوان کرد: عده‌ای همانند حاج قاسم سلیمانی و جانبازان برای دین خدا هزینه می‌کنند اما در نقطه مقابل نیز عده‌ای از کفار و مشرکان نیز علیه اسلام جان می‌دهند.

نماینده مردم رودسر و املش بیان کرد: جانبازان در هشت سال دفاع مقدس توانستند راه حضرت ابوالفضل (ع) را به نحو شایسته و زیبا ادامه داده و به اهداف والای الهی و دینی آن‌ها عمل کردند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha