تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان از کشف ۲۶۴ کیلو گرم شیشه و تریاک، توقیف ۳ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم از منزلی در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ علیرضا سوری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ۱۳ فروردین ماه امسال بود که هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی مرصاد، ۸۶ کیلو شیشه را که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، از یک اتوبوس مسافربری کشف و به منظور ریشه یابی پرونده و شناسایی مالکان اصلی مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی متهمان اصلی را شناسایی کردند.

وی افزود: سه گروه از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از شناسایی مخفیگاه این متهمان، پس از هماهنگی قضایی به منزل وارد شدند و در بازرسی از محل و از جاساز تعبیه شده در سقف منزل ۲۴۴ کیلو و ۸۳۵ گرم شیشه که در قوطی‌ های مخصوص بسته بندی شده بود و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیرکردند.

این مقام ارشد پلیس استان کرمان با اشاره به اینکه در بازرسی از یک پژو ۴۰۵ موجود در محل نیز ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه کشف شد، گفت: در این رابطه ۲ خودروی پژو پارس و مزدای دو کابین نیز که برای حمل مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف شدند.

سرهنگ سوری تصریح کرد: در ادامه ماموران ۲ منزل دیگر که محل عبور و مرور قاچاقچیان مرتبط با این محموله بود را بازدید و ۱۰ عدد فشنگ جنگی و یک دستگاه کارت خوان را کشف کردند.

وی با اشاره به کشف ۲۴۷ کیلو و ۲۳۵ گرم شیشه و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک، توقیف ۳ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در این عملیات خاطر نشان کرد: مواد مخدر شیشه از مرزهای شرقی کشور وارد می شود و متاسفانه بلای خانمان سوز جوانان کشور عزیزمان است که پلیس با تمام قوا تلاش می‌کند که قاچاقچیان را ناکام کند.