کشف ۲۴۷ کیلوگرم شیشه از یک منزل در کرمان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان از کشف ۲۶۴ کیلو گرم شیشه و تریاک، توقیف ۳ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم از منزلی در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ علیرضا سوری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ۱۳ فروردین ماه امسال بود که هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی مرصاد، ۸۶ کیلو شیشه را که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، از یک اتوبوس مسافربری کشف و به منظور ریشه یابی پرونده و شناسایی مالکان اصلی مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی متهمان اصلی را شناسایی کردند.

وی افزود: سه گروه از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از شناسایی مخفیگاه این متهمان، پس از هماهنگی قضایی به منزل وارد شدند و در بازرسی از محل و از جاساز تعبیه شده در سقف منزل ۲۴۴ کیلو و ۸۳۵ گرم شیشه که در قوطی‌ های مخصوص بسته بندی شده بود و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیرکردند.

این مقام ارشد پلیس استان کرمان با اشاره به اینکه در بازرسی از یک پژو ۴۰۵ موجود در محل نیز ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه کشف شد، گفت: در این رابطه ۲ خودروی پژو پارس و مزدای دو کابین نیز که برای حمل مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف شدند.

سرهنگ سوری تصریح کرد: در ادامه ماموران ۲ منزل دیگر که محل عبور و مرور قاچاقچیان مرتبط با این محموله بود را بازدید و ۱۰ عدد فشنگ جنگی و یک دستگاه کارت خوان را کشف کردند.

وی با اشاره به کشف ۲۴۷ کیلو و ۲۳۵ گرم شیشه و ۱۷ کیلو و ۶۰۶ گرم تریاک، توقیف ۳ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در این عملیات خاطر نشان کرد: مواد مخدر شیشه از مرزهای شرقی کشور وارد می شود و متاسفانه بلای خانمان سوز جوانان کشور عزیزمان است که پلیس با تمام قوا تلاش می‌کند که قاچاقچیان را ناکام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha