جلسه داخلی کارکنان فرمانداری شهرستان منوجان با فرماندار این شهرستان و همچنین جلسه ستاد بیماری کرونا، امروز با هدف هماهنگی بیشتر و به منظور پیگیری و انجام امورات محوله در محل دفتر فرماندار برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جمشید سراجی در حاشیه این جلسه گفت : تشکیل اینگونه جلسات فرصتی است که همکاران بتوانند بخشی از فعالیت ها، مسائل، مشکلات و موضوعاتی که در حوزه کاری و اداری وجود دارد بافرماندار و سایر مسئولین در اداره مطرح نمایند، تا ضمن آگاهی از آنها بشود با برنامه ریزی، همکاری و هماهنگی های بین بخشی در راستای بهبود امور، گام های اساسی و مؤثر برداشته شود.

وی با تقدیر وتشکر از زحمات مجموعه فرمانداری، نقش همکاران در فرمانداری را در حل مشکلات و موفقیت های شهرستان بسیار مهم ارزیابی نمود و افزود : همدلی و ایجاد صمیمیت و برنامه ریزی مناسب برای پیگیری امور مرتبط با شهرستان و مشکلات مردم از وظایف کاری همه کارکنان در فرمانداری است که باید آن را جدی برشمرد.

همچنین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان کرمان با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی بصورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران سرتاسر استان کرمان برگزار شد.

در ادامه جلسه، ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان منوجان با حضور سراجی سرپرست فرمانداری شهرستان منوجان و اعضاء ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان برگزار گردید.