برگزاری جلسه ستاد کرونا و جلسه داخلی کارکنان فرمانداری منوجان با فرماندار این شهرستان

جلسه داخلی کارکنان فرمانداری شهرستان منوجان با فرماندار این شهرستان و همچنین جلسه ستاد بیماری کرونا، امروز با هدف هماهنگی بیشتر و به منظور پیگیری و انجام امورات محوله در محل دفتر فرماندار برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جمشید سراجی در حاشیه این جلسه گفت : تشکیل اینگونه جلسات فرصتی است که همکاران بتوانند بخشی از فعالیت ها، مسائل، مشکلات و موضوعاتی که در حوزه کاری و اداری وجود دارد بافرماندار و سایر مسئولین در اداره مطرح نمایند، تا ضمن آگاهی از آنها بشود با برنامه ریزی، همکاری و هماهنگی های بین بخشی در راستای بهبود امور، گام های اساسی و مؤثر برداشته شود.

وی با تقدیر وتشکر از زحمات مجموعه فرمانداری، نقش همکاران در فرمانداری را در حل مشکلات و موفقیت های شهرستان بسیار مهم ارزیابی نمود و افزود : همدلی و ایجاد صمیمیت و برنامه ریزی مناسب برای پیگیری امور مرتبط با شهرستان و مشکلات مردم از وظایف کاری همه کارکنان در فرمانداری است که باید آن را جدی برشمرد.

همچنین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان کرمان با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی بصورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران سرتاسر استان کرمان برگزار شد.

در ادامه جلسه، ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان منوجان با حضور سراجی سرپرست فرمانداری شهرستان منوجان و اعضاء ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان برگزار گردید.

برگزاری جلسه داخلی کارکنان فرمانداری منوجان با فرماندار این شهرستان

برگزاری جلسه داخلی کارکنان فرمانداری منوجان با فرماندار این شهرستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha