تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، از برگزاری جشنواره نقاشی و خوشنویسی هفته قرآن و عترت در شهرستان منوجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهرام مسلمی مهنی در دیدار با هنرمندان شهرستان منوجان، اظهار داشت: ما به دنبال حمایت صندوق هنر از هنرمندان هستیم و هنرمندان نیز باید جهت تکمیل پروفایل خود اقدام نمایند.

وی با تاکید بر اینکه در تقسیم اعتبارات عدالت فرهنگی را رعایت می کنیم، گفت: تمام تلاش خود را جهت تقسیم اعتبارات فرهنگی بین هفت شهرستان جنوبی استان کرمان بکار گرفته ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه شهرستان منوجان ظرفیت خوبی در عرصه موسیقی دارد؛ بیان کرد: جشنواره موسیقی جنوب کرمان در منوجان برگزار می شودو

مسلمی مهنی از برگزاری جشنواره نقاشی و خوشنویسی هفته قرآن و عترت در منوجان خبر داد و تصریح کرد: در هفته قرآن و عترت برنامه های قرآنی زیادی در این منطقه جنوب کرمان برگزار می شود، که بنا شد بخش نقاشی و خوشنویسی در شهرستان منوجان برگزار شود.

در ادامه فرماندار منوجان نیز با رد هر گونه تبعیض در حوزه فرهنگ و هنر گفت : باید با همدلی و تامل نسبت به رفع مشکلات و  سد راه هنرمندان تلاش کنیم.

جمشید سراجی راه نجات جنوب استان کرمان را همدلی و همراهی دانست و گفت: باید هفت شهرستان را مدنظر قرار دهیم و با هفت شهرستان در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم، چرا که اگر با همکاری و همراهی حرکت کنیم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی بر توزیع متوازن امکانات در بین شهرستان های جنوبی استان کرمان تاکید کرد و گفت: این مهم در دستور کار حوزه فرهنگ و ارشاد است و همه تلاش خود را برای جلوگیری از هر گونه حاشیه بکار خواهیم گرفت تا حقی از هیچ هنرمندی ضایع نشود. و با شناختی که از مدیر فرهنگ و ارشاد این منطقه دارم؛ از طرف ایشان قول می دهم که نگاه تبعیض آمیزی بین شما هنرمندان عزیز وجود نخواهد داشت.