برگزاری جشنواره خوشنویسی در شهرستان منوجان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، از برگزاری جشنواره نقاشی و خوشنویسی هفته قرآن و عترت در شهرستان منوجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهرام مسلمی مهنی در دیدار با هنرمندان شهرستان منوجان، اظهار داشت: ما به دنبال حمایت صندوق هنر از هنرمندان هستیم و هنرمندان نیز باید جهت تکمیل پروفایل خود اقدام نمایند.

وی با تاکید بر اینکه در تقسیم اعتبارات عدالت فرهنگی را رعایت می کنیم، گفت: تمام تلاش خود را جهت تقسیم اعتبارات فرهنگی بین هفت شهرستان جنوبی استان کرمان بکار گرفته ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه شهرستان منوجان ظرفیت خوبی در عرصه موسیقی دارد؛ بیان کرد: جشنواره موسیقی جنوب کرمان در منوجان برگزار می شودو

مسلمی مهنی از برگزاری جشنواره نقاشی و خوشنویسی هفته قرآن و عترت در منوجان خبر داد و تصریح کرد: در هفته قرآن و عترت برنامه های قرآنی زیادی در این منطقه جنوب کرمان برگزار می شود، که بنا شد بخش نقاشی و خوشنویسی در شهرستان منوجان برگزار شود.

در ادامه فرماندار منوجان نیز با رد هر گونه تبعیض در حوزه فرهنگ و هنر گفت : باید با همدلی و تامل نسبت به رفع مشکلات و  سد راه هنرمندان تلاش کنیم.

جمشید سراجی راه نجات جنوب استان کرمان را همدلی و همراهی دانست و گفت: باید هفت شهرستان را مدنظر قرار دهیم و با هفت شهرستان در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم، چرا که اگر با همکاری و همراهی حرکت کنیم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی بر توزیع متوازن امکانات در بین شهرستان های جنوبی استان کرمان تاکید کرد و گفت: این مهم در دستور کار حوزه فرهنگ و ارشاد است و همه تلاش خود را برای جلوگیری از هر گونه حاشیه بکار خواهیم گرفت تا حقی از هیچ هنرمندی ضایع نشود. و با شناختی که از مدیر فرهنگ و ارشاد این منطقه دارم؛ از طرف ایشان قول می دهم که نگاه تبعیض آمیزی بین شما هنرمندان عزیز وجود نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha