معاون توسعه و منابع استانداری کرمان از افتتاح و رونمایی از ۱۲۲ طرح با اعتبار ۸۷۹ میلیارد تومان در شهرستان جیرفت به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی بیگ زاده معاون توسعه و منابع استانداری کرمان در جلسه شورای اداری جیرفت گفت: در هفته دولت ۷۷۸ طرح در استان کرمان، با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان رونمایی شده است که ۷ هزار میلیارد تومان آن را بخش دولتی و ۱۵ هزار میلیارد تومان را بخش خصوصی سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۲۲ پروژه با اعتبار ۸۷۹ میلیارد تومان به جیرفت اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار جیرفت نیز در این جلسه، تصریح کرد: در هفته دولت طرح هایی با اعتبار حدود ۸۷۹ میلیارد تومان درحوزه مختلف در جیرفت افتتاح و کلنگ زنی شده است، که یکی از آن ها افتتاح فاز اول تصفیه خانه آب شرب جیرفت می باشد.

احمد بلند نظر با بیان اینکه در مباحث اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی نیاز به اعتبارات ویژه‌ ای داریم، بیان کرد: با توجه به تولیدات کشاورزی در منطقه به فعال سازی راه آهن و پایانه بار هوایی نیاز داریم و این حوزه اعتبارات مشکلات فراوانی داریم.

به گفته وی، بیمارستان ۲۸۵ تختی جیرفت باید هرچه زودتر به سرانجام برسد و مشکلات مدارس کانکسی باید مرتفع شود، همچنین پست فوق توزیع برق برای ساردوئیه نیز باید راه اندازی شود، تا مشکلات مردم در این زمینه حل شود.