افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۲ طرح در شهرستان جیرفت

معاون توسعه و منابع استانداری کرمان از افتتاح و رونمایی از ۱۲۲ طرح با اعتبار ۸۷۹ میلیارد تومان در شهرستان جیرفت به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی بیگ زاده معاون توسعه و منابع استانداری کرمان در جلسه شورای اداری جیرفت گفت: در هفته دولت ۷۷۸ طرح در استان کرمان، با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان رونمایی شده است که ۷ هزار میلیارد تومان آن را بخش دولتی و ۱۵ هزار میلیارد تومان را بخش خصوصی سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۲۲ پروژه با اعتبار ۸۷۹ میلیارد تومان به جیرفت اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار جیرفت نیز در این جلسه، تصریح کرد: در هفته دولت طرح هایی با اعتبار حدود ۸۷۹ میلیارد تومان درحوزه مختلف در جیرفت افتتاح و کلنگ زنی شده است، که یکی از آن ها افتتاح فاز اول تصفیه خانه آب شرب جیرفت می باشد.

احمد بلند نظر با بیان اینکه در مباحث اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی نیاز به اعتبارات ویژه‌ ای داریم، بیان کرد: با توجه به تولیدات کشاورزی در منطقه به فعال سازی راه آهن و پایانه بار هوایی نیاز داریم و این حوزه اعتبارات مشکلات فراوانی داریم.

به گفته وی، بیمارستان ۲۸۵ تختی جیرفت باید هرچه زودتر به سرانجام برسد و مشکلات مدارس کانکسی باید مرتفع شود، همچنین پست فوق توزیع برق برای ساردوئیه نیز باید راه اندازی شود، تا مشکلات مردم در این زمینه حل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha