فرمانده سپاه شهرستان ریگان با تقدیر از "گروه جهادی روح الله" صدا و سیمای مرکز تهران گفت: این گروه جهادی مشغول ساخت و تکمیل یک واحد آموزشی در منطقه توکل آباد پشت ریگ این شهرستان می باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مصطفی دهقانیان، باقدردانی از این اقدام جهادگران بیان کرد: رفع محرومیت در شهرستان ریگان نیازمند خدمات رسانی به مردم شهرستان می باشد.

وی افزود: در شهرستان ریگان ۱۰ گروه جهادی متشکل از ۱۵۰ نفر در حال فعالیت در زمینه های عمرانی می باشند.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان؛ با تقدیر از گروه جهادی روح الله صدا و سیمای مرکز تهران، تصریح کرد: این گروه جهادی مشغول ساخت و تکمیل یک واحد آموزشی در منطقه توکل آباد پشت ریگ این شهرستان می باشند.

حسنی مسول تیم گروه جهادی روح الله صداوسیمای مرکز تهران نیز اظهار کرد: این گروه جهادی از ۲۳ آذر تا اول دی ماه فعالیت خود را در منطقه توکل آباد از توابع شهرستان ریگان آغاز کرده اند و در این گروه ۲۴نفر در ساخت و تکمیل این واحد آموزشی مشارکت دارند.

امام جمعه ریگان در دیدار با اعضای این گروه جهادی، اظهار داشت: گروه های جهادی بهترین شیوه برای رفع محرومیت در مناطق محروم کشور می باشند.

حجت الاسلام حبیب رضازاده افزود: هر کجا حرکت جهادی بسیجی اتفاق افتاده است، ما در محرومیت زدایی موفق بوده ایم؛ که نمونه بارز آن ساخت این واحد آموزشی در این شهرستان محروم است.