جهادگران صدا و سیمای تهران در ریگان واحد آموزشی می سازند

فرمانده سپاه شهرستان ریگان با تقدیر از "گروه جهادی روح الله" صدا و سیمای مرکز تهران گفت: این گروه جهادی مشغول ساخت و تکمیل یک واحد آموزشی در منطقه توکل آباد پشت ریگ این شهرستان می باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مصطفی دهقانیان، باقدردانی از این اقدام جهادگران بیان کرد: رفع محرومیت در شهرستان ریگان نیازمند خدمات رسانی به مردم شهرستان می باشد.

وی افزود: در شهرستان ریگان ۱۰ گروه جهادی متشکل از ۱۵۰ نفر در حال فعالیت در زمینه های عمرانی می باشند.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان؛ با تقدیر از گروه جهادی روح الله صدا و سیمای مرکز تهران، تصریح کرد: این گروه جهادی مشغول ساخت و تکمیل یک واحد آموزشی در منطقه توکل آباد پشت ریگ این شهرستان می باشند.

حسنی مسول تیم گروه جهادی روح الله صداوسیمای مرکز تهران نیز اظهار کرد: این گروه جهادی از ۲۳ آذر تا اول دی ماه فعالیت خود را در منطقه توکل آباد از توابع شهرستان ریگان آغاز کرده اند و در این گروه ۲۴نفر در ساخت و تکمیل این واحد آموزشی مشارکت دارند.

امام جمعه ریگان در دیدار با اعضای این گروه جهادی، اظهار داشت: گروه های جهادی بهترین شیوه برای رفع محرومیت در مناطق محروم کشور می باشند.

حجت الاسلام حبیب رضازاده افزود: هر کجا حرکت جهادی بسیجی اتفاق افتاده است، ما در محرومیت زدایی موفق بوده ایم؛ که نمونه بارز آن ساخت این واحد آموزشی در این شهرستان محروم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha