مراسم یادواره شهید مدافع حرم، سردار شهید محمد علی الله دادی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امام جمعه سیرجان، فرماندار ویژه و شماری از مسئولان شهرستان و استان اقشار مختلف مردم در شهر پاریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهید الله‌دادی را از اسطوره‌ها و مبارزان صف مقدم مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و اظهار کرد: این ملت و این نظام راه خود را پیدا کرده و این سربازان اسلام بعد از دفاع مقدس خطوط امنیت ملت ایران را حفظ کرده‌ اند و هرجا منافع ملت ایران و این امنیت بخواهد ضربه بخورد، سرداران رشید اسلام همانند شهید الله‌دادی حضور دارند.

وی افزود: با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که رهبر معظم انقلاب آن را کمتر از خود شهادت نمی‌ دانند، باید بتوانیم به وسیله همین یادواره ها پیام و یاد شهدا را در جامعه یاد آوری و نهادینه کنیم.

حجت‌ الاسلام ابوفائز از سرداران مدافع حرم نیز با نقل خاطراتی از سردار حاج‌ قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و شهید الله‌ دادی اظهار داشت: اگر یک شهید الله‌ دادی را تقدیم انقلاب کرده‌ ایم، ده‌ ها سرباز و سردار جای وی را پر کردند.

وی یادآور شد: این شهدا راه انبیاء را در پیش گرفته‌ اند و امروز ایران اسلامی به وجود شهدا افتخار می‌ کند، که راه حسین‌ ابن علی(ع) و شهدای کربلا را پیمودند و به یقین رسیدند.

این رزمنده مدافع حرم تصریح کرد: امنیت ما امروز با خون شهدای اسلام گره خورده است و رژیم غاصب صهیونیستی ناامنی خود را از وجود دلاورمردان اسلام می‌داند.

حجت الاسلام ابوفائز ابراز داشت: امروز صحنه‌ های مختلف جهاد مانند جهاد فرهنگی و جهاد آگاهی پیش روی ما باز است و باید در این حوزه‌ ها به‌خوبی عمل کنیم.

شایان ذکر است؛ این مراسم با برنامه های مختلف فرهنگی و مرثیه سرایی مداحان اهل البیت(ع) و تجلیل از مادر و همسر شهید الله دادی همراه بود.